مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:502022-11-24سياسي

کنگره بین المللی شعر ایثار در قزوین برگزار می شود 


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: سال گذشته برگزاری کنگره بین المللی شعر ایثار در شیراز برگزار شد اما به دلیل ظرفیت های بالایی که استان قزوین دارا است این کنگره، - سال جاری در قزوین برگزار می شود.

سمیه اسمعیلی در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که امروز 3 آذر 1401 با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و هم افزایی در این مسیر کلیه دستگاه ها باید مطابق ماده 29 قانون یک درصد اعتبارات هزینه ای خود را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هزینه کنند.

وی افزود: همچنین در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد شهید قزوین در 6 ماه نخست سال جاری در سایت نوید شاهد 748 خبر اعم از تعریف زندگینامه و خاطرات شهدا تولید و منتشر شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در 6 ماه نخست سال جاری ثبت خاطرات 340 نفر از همسران شهدا، 47 نفر جانبازان بالای 70 درصد و پنج نفر والدین شهدا انجام شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در سال گذشته 2620 مورد و در 6 ماه نخست سال جاری 120 معابر و کوچه به نام شهدا نامگذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای نقاشی های دیواری و اجرای 25 نمایش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری 76 یادواره شهدا و 43 مراسم ملی و مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی شعر ایثار در قزوین برگزار می شود 

کنگره بین المللی شعر ایثار در قزوین برگزار می شود